19 november 2021 - Redactie Evaluatie studiedag 2021 Fijn dat je op 6 november naar de jaarvergadering/studiedag van de NVvW bent geweest. Wat ons betreft was het een zeer geslaagde dag, maar er zijn natuurlijk altijd zaken die verbeterd kunnen worden. We willen je vragen om het onderstaande evaluatieformulier in te vullen, we houden rekening met je opmerkingen bij de organisatie van de studiedag 2021. Je naam De studiedag kwam overeen met mijn verwachtingen. helemaal mee eensmee eensniet mee eenshelemaal niet mee eens Er was voldoende informatie om mij aan het denken te zetten. helemaal mee eensmee eensniet mee eenshelemaal niet mee eens Wat vond je van de lezing van Paul Drijvers? zeer goedgoedmatigslechtn.v.t. Kun je dit toelichten? Wat vond je van de voordracht van Peter Ypma? zeer goedgoedmatigslechtn.v.t. Kun je dit toelichten? De eerste workshop waar ik geweest ben L1: 3, 2, 1… kies!L2: Onderwijs aan Oekraïense leerlingenL3: Statistiek in hoger economisch onderwijsL4: Wiskundig bewijzen in het VOL5: Building Thinking ClassroomsL6: De doorstroom mbo-hbo van tegenwoordigL7: Eigen lesmethode vanuit Math4allL8: VlakvullingenL9: MART-kaarten: het maken van formulesL10: META-kaartenL11: De toekomst van wiskunde B op de havoL12: Hoe maak je de jeugd actief in je les?L15: VakmaatjesL16: Materiaal voor leraren door studentenL17: VUStat en neurale netwerken(AI)L18: De nieuwe syllabus wiskunde vmboL19: Wat is digitale geletterdheid bij wiskunde?L20: Gelijke Kansen voor Meiden en JongensL21: Rekenen-wiskunde als basisvaardigheid…L23: Woorden en waarden in wiskundeL24: Wiskundeonderwijs door probleemoplossenL25: Digitale games voor in de wiskundelesL26: Mondelinge STEX-examens: wie, wat, hoe…L27: Desmos: directe feedbackL28: Studenten ontwerpprijsU1: Test-Correct: Gepersonaliseerd onderwijsU2: Trends in het onderwijsU3: Watskeburt?! Een kritische blik op informatieU4: Voorbereiden lessen met TI-84 Plus CE-T Deze workshop vond ik zeer goedgoedmatigslecht Kun je dit toelichten? De tweede workshop waar ik geweest ben L1: 3, 2, 1… kies!L2: Onderwijs aan Oekraïense leerlingenL3: Statistiek in hoger economisch onderwijsL4: Wiskundig bewijzen in het VOL5: Building Thinking ClassroomsL6: De doorstroom mbo-hbo van tegenwoordigL7: Eigen lesmethode vanuit Math4allL8: VlakvullingenL9: MART-kaarten: het maken van formulesL10: META-kaartenL11: De toekomst van wiskunde B op de havoL12: Hoe maak je de jeugd actief in je les?L15: VakmaatjesL16: Materiaal voor leraren door studentenL17: VUStat en neurale netwerken(AI)L18: De nieuwe syllabus wiskunde vmboL19: Wat is digitale geletterdheid bij wiskunde?L20: Gelijke Kansen voor Meiden en JongensL21: Rekenen-wiskunde als basisvaardigheid…L23: Woorden en waarden in wiskundeL24: Wiskundeonderwijs door probleemoplossenL25: Digitale games voor in de wiskundelesL26: Mondelinge STEX-examens: wie, wat, hoe…L27: Desmos: directe feedbackL28: Studenten ontwerpprijsU1: Test-Correct: Gepersonaliseerd onderwijsU2: Trends in het onderwijsU3: Watskeburt?! Een kritische blik op informatieU4: Voorbereiden lessen met TI-84 Plus CE-T Deze workshop vond ik zeer goedgoedmatigslecht Kun je dit toelichten? Als je nog iets mee wilt geven voor de organisatie van de studiedag volgend jaar dan kan dat hieronder.